loading...
وبلاگ بزرگ عاشقان چت بازي
AmiN بازدید : 5 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

همه در عید نوروزند و من در ماتم یار

محرم صد شرف دارد از این عیدی که من داریم

سال نو مبارک

روز اول عید ساعت تحویل و سفره هفت سین

همه مست بوی بهار

ولی وحید یک بیننده

خنده های الکی.خوشحالی که فقط از روی تنهایی

یکی نبود بگه عیدت مبارک

شایدم گوشهای من کر شده بود

فقط میدونم این 3 روز زیادی سرفه کردم

فقط میدونم این 3 روز بالای سرم می گفتند

خدا بد نده .....

جواب .حالا که داده چه میشه کرد

چه میشه کرد؟

درد و تحمل کردم و دم نزدم

ولی امروز خیلی چیزا شنیدم

سخته که عشقت به جای سلام بگه خداحافظ

سخته که بدونی تنها بودی و تنها تر شدی

سخته که یکی از دل تنگیش بهونه بگیره و تو رو مقصر بدونه

از همه سختر اینه که همه باشی و هما نباشی

اره واقعا سخته ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 583